Gråsten | Gråsten skal ud over kanten
434
post-template-default,single,single-post,postid-434,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode_popup_menu_push_text_top,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

Gråsten skal ud over kanten

Gråsten er klar med en helt ny strategi der skal promovere Gråstenområdet igennem erhvervs- og foreningslivet.

Gråsten Forum har længe arbejdet med at få skabt en fælles identitet – en visuel rød tråd der kan binde området sammen. En sammenhæng der gør handel- og erhvervsliv og foreninger synlige for borgere, nye tilflyttere og turister.
Brandingstrategien, som den hedder, rummer en værktøjskasse med elementer alle foreninger og handel- og erhvervslivet kan drage nytte, blive mere synlige og ikke mindst fremme kendskabet til hele Gråsten-området.

Gråsten Forum glæder sig til at implementere og involvere hele området i arbejdet. Derfor er alle områdets foreninger inviteret til møde den 15. juni, hvor også en helt ny foreningsportal i Gråsten også ser dagens lys,

-Premieren på webportalen er længe ventet, men nu er vi klar”, fortæller bestyrelsesmedlem Carsten Clausen Kock. ” Vi glæder os til at viser foreningerne, hvorledes portalen er kommet til at se ud og hvorledes vi derved sammen, kan blive mere synlige i Gråsten-området” fortsætter Carsten Clausen Kock.
Igennem den nye foreningsportal vil områdets mange foreninger få lettere ved at kommunikere med hinanden omkring relevante initiativer og udfordringer.

Gråsten Forum sætter også fuld fokus på handels- og erhvervsliv i byen. Alle er inviteret til lancering af den ny brandingstrategi tirsdag den 20. juni, hvor bestyrelsen håber at så mange, som muligt, har lyst til at deltage, bringe Gråsten-området ud over kanten og få mulighed for at tage alle de gode idéer med hjem.

For yderligere information:
Jakob Petersen – Sekretær Gråsten Forum
Telefon 4019 2416