Gråsten | Praktiske oplysninger vedr. stande
521
page-template-default,page,page-id-521,page-child,parent-pageid-202,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode_popup_menu_push_text_top,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

Gråsten Æblefestival

 
Forventet besøgstal

5.000 besøgende fordelt over to dage
Leje af stand er i udgangspunktet over to dage, fredag den 13. oktober og lørdag den 14. oktober

 

Deltagergebyr for stande – hobbyfolk

  • Hobbyfolk kan deltage med en salgsbod eller stand med aktiviteter for kr. 100 pr. dag

 

Deltagergebyr for stande – professionelle

  • Pris pr. stand pr. aktør betaler 250 kr. pr. dag

 

Praktiske informationer

  • Hver stand er 3 x 3 meter. 
  • Hver udstiller har selv bord med
  • Der er nattevagt i teltet fra den 13.-14. oktober. Fra lørdag kl. 17.00 er inventar på eget ansvar.
  • Der er mulighed for strøm 220 volt. Medbring selv forlængerledning
  • Der er mulighed for vand
  • Der er adgang til toiletforhold
  • Der er mulighed for at bestille sandwich til frokost og få dem leveret til standen
  • Gråsten Æblefestival sørger for kaffe og the til alle udstillere
  • Der er mulighed for opstilling af stand fra fredag den 13. oktober kl. 8.00. 
    Deltagerne lørdag den 14. oktober kan opstille fra fredag den 13.oktober kl. 17.00 til kl. 19.00.
    Alternativt fra lørdag den 14.oktober kl. 8.00.
  • Betaling sker til Gråsten Forums bankkonto 8060 – 1204938, husk at oplyse virksomhedens / foreningens navn ved indbetaling
    Såfremt faktura ønskes, kontaktes Anette Duus Nørgaard via mail bc11770@matas.dk   
  • Tilkørselsforhold – det er ikke muligt at køre helt ned til udstillerteltet på Gråsten Havn. Påregn at skulle bære /køre på sækkevogn de sidste 50 meter til og fra teltet.
  • Festivalområdet skal være tømt igen søndag den 15. oktober kl. 10.00

 

Det påhviler hver enkelt udstiller at leve op til Fødevareregion Sønderjyllands krav vedrørende midlertidig og lejlighedsvis salg af fødevarer.

 

Kontakt koordinator for standene Birthe Frøhlich pr. mail birthefrohlich5@gmail.com ved yderligere spørgsmål.